onsdag 1. juli 2009

Bryllupskort Sukkersøtt utfordring #46

Nå er det sommer og sol, og då begynner jo alle bryllupene å strømme å. Utfordringen hos Sukkersøtt denne gang er å lage eit bryllupskort. Dette er siste utfordring før ferien hos Sukkersøtt, så då var det bare til å hive seg på. Eg fant ut eg ahdde lyst å maskere litt og fant fram to stempel fra Whiff og Joy, treet og benken er fra magnolia. Var så fornøyd når eg sist var på østlandet og fant disse flotte tilbehørsstempla. Kjekt å kunne lage nye "stempel" med å kombinere forskjellige trykk. Motiva er mala med Distress. Treet har til og med fått litt bling bling bland bladene.
Så har eg jo fått meg ein liten Janome Mini Sew, symaskin, så den komme nok til å bli flittig brukt fram over. Elske den!
"Best Wishes" stempelet er utheva med Glossy accents og fargelagt med litt shimmer chalk.

Det har vært ei stund nå siden sist oppdatering, men det er fordi min kjære pc har hatt litt problemer, har ikkje funne ut kva problemet var ennå, men så lenge den fungerer av og til så gidde eg ikkje sende den på reparasjon. Nå har eg tatt sommerferie fra jobb, så eg håper det blir masse kortlaging framover...viss været ikkje holder seg då. Får litt dårlig samvittighet av å sitte inne å scrappe med full sol og 25 grader ute;)
God sommer!

7 kommentarer:

nr 35 sa...

Kjempe fint bryllupskort du har laget.

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min - likte også veldig godt bakgrunnen din ;o)

Aud Kirsten sa...

Kjempeflott bryllupskort:)

Pia sa...

hvor er det et super sødt kort

malakitten sa...

Kjempe fint:)
Kjekt me symaskin ja!

Bente sa...

Utrolig søtt bryllupskort:=)

Maya sa...

Nyyydelig bryllupskort!
Lekkert maskert :)
Så søte der de sitter på benken :)
Klem fra Maya:)

Anonym sa...

Wow!! Kjempefine kort Bente :) Du e knallflinke!! Knib Anne