fredag 19. august 2011

Guttekort

Når eg første var i gang med mine nye stempel fra Borås, måtte eg jo teste ut dette søte stempelet og. Har savna baby og barnestempel i magnolia samlinga mi, me nå har eg endelig litt å velge i:) Motivet er mala med Distress ink, og gutten har fått glitter på trusa si. Har brukt stempel glede stempel rundt motivet.

Igjen måtte eg bruke dei nye rosene mine, de er bare så myke og herlige.

På innsida har eg planer om å ha eit barnesitat. Men siden eg er på ferie nå så hadde eg ikkje med meg sitat som passa. Det får vente til eg kommer heim:)Med dette kortet vil eg delta i følgende utfordringer
Sketchy colors: Skisse
Kort o mania: Gutt/mann


4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så flott kort du har laget! :O)

❤ Kaia sa...

Nydelig kort i herlige farger.
Takk for at du er med på skisseutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia

Guro sa...

Nydelig kort du har laget!
Herlig motiv og søtt pyntet :-)
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro

oheidia sa...

Kjempefin guttekort! Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania:)