søndag 26. april 2009

Friends

Her er eit vennekort som eg laga på bestilling. Blei veldig fornøyde med det. Det ser ut som lilla er min nye rosa;) Men med tanke på at eg laga to rosa kort i helga, så tror eg ikkje rosa fansen min trenge å fortvile heilt ennå;) haha Syns bare dette stempelet er sååå skjønt! Inni blomstene har eg limt små blomster og tatt på Pearl maker for å få 3D effekt. "Friends" teksten er rub ons. Har og brukt Fiskars bord punch





Det runde "friends" stempelet som dåkk så vidt ser inni har eg tatt glossy accents på og då får du nesten ein buttons følelse.



De små blomstene som kommer ut når eg bruker Fiskars punchen har eg brukt sammen med dei store blomstene inni. Syns dette gjer ein fin effekt med å blande stort og smått. Og så går ingenting til spille, og det er jo ikkje feil;)


Fant forresten igjen ledningen til Slice'en, så nå får eg endelig tatt i bruk den og. Glede glede;)
Tusen takk for alle dei kjekke kommentarene:)







Ingen kommentarer: