onsdag 29. april 2009

Vennskapskort

Wow! Bente lage orange;) hihi! Det var ein uvanlig farge for meg men gu så kjekt:) Eg må sei eg blei kanon fornøyd med dette kortet. Det er eit bestillingskort til ei sporty dame som liker gåsunger og natur.Eg limte gåsunger tett i tett på ein runding. Blei flott 3D effekt:) Mala den lille jenta mi med Distress ink. "vennskap" blei og stempla med Distress og så dekka med Glossy accent.
Blomstene som kom ut av Fiskars bordpunch limte eg litt over tekstfeltet, med litt pearlmaker inni. Tekststemplene er fra Norsk stempelblad








2 kommentarer:

malakitten sa...

Det va kanonfint:):):)
Litt uvanlig og se at du lage ett orange kort, men må sei du fekk t d og ja... gåsunger e så fint!!!

torilg sa...

Det var kjempefint! :)
Hvordan blir gåsungene etterhvert tror du? Har du prøvd det før?

http://tgilberg.blogg.no/